Elintarviketurvallisuusseminaari 2020

-seminaari 2020

Aug. 7 2020
Summary

Järjestämme suosituksi nousseen Elintarviketurvallisuusseminaarimme keväältä syksylle koronan takia siirrettynä 5.11.2020. Nyt on erinomainen tilaisuus saada päivitettyä tietoa ja tuoreet ajatukset toimintaan elintarvikealalla, lämpimästi tervetuloa!

Sisältö: Puhujamme tarjoavat tietoa tämän hetken ajankohtaisista teemoista elintarvikealalla sekä miten elintarviketurvallisuuteen liittyvät standardit koskevat elintarvikkeiden valmistajia ja niiden ympärille rakentuvaa toimitusketjua kuten pakkausvalmistajia ja vähittäiskauppaa. Aiheista kertovat Bureau Veritasin johtavat arvioijat, joiden puheenvuorot koskevat teemoja kuten esimerkiksi:

• Elintarvikkeiden takaisinvetojen hyvät käytännöt ja EU:n RASFF-järjestelmä
  • Kestävästi tuotetun palmuöljyn sertifiointi elintarviketeollisuudessa
  • BRC ja EU lainsäädännön vaatimusten eroavaisuudet lihateollisuudessa
  • IFS ja BRC vertailu.

Kenelle? Seminaari on suunniteltu elintarvikealan toimijoiden laadusta ja elintarviketurvallisuudesta vastaaville henkilöille ja kaikille jotka ovat halukkaita syventämään osaamistaan elintarvikealan hallintajärjestelmistä sekä kehittämään elintarvikealalla toimivan yrityksensä liiketoimintaa.

Osallistumisvaihtoehdot: Voit halutessasi osallistua joko etätoteutukseen tai paikan päällä Original Sokos Hotel Triplassa Helsingissä.

Osallistumismaksu: Osallistuminen maksaa 250 € + alv 24%.

Lisätietoja antaa:

Miikka Wakkola