MMI Company Ab Oy

MMI Company Ab Oy:lle myönnettiin ISO 9001, ISO 14001 & ISO 45001 sertifikaatit

Jou. 8 2021

ISO-standardit ovat maailmanlaajuisesti tunnustettuja ja luotettavia. Organisaatiot etsivät kokonaisvaltaista näkemystä kohtaamistaan ​​laatu-, terveys- ja turvallisuusriskeistä sekä ympäristöriskeistä (QHSE). Integroitu johtamisjärjestelmän sertifiointi ISO-standardien mukaisesti mahdollistaa tehokkaan riskienhallinnan.

MMI Company Ab Oy:lle myönnettiin ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 & ISO 45001:2018 sertifikaatit 5.11.2021. MMI Company Ab Oy valmistaa ja suunnittelee eri tuotteita kuten muotteja ja lestejä lujitemuovialalle. Perheyritys on perustettu vuonna 2018.

MMI Company Ab Oy päätyi integroimaan laatu-, ympäristö- ja turvallisuusjärjestelmänsä. Yrityksen toimitusjohtajan Håkan Sundelinin mukaan kaikki kolme standardia ovat yhtä tärkeitä, jonka takia kaikki päädyttiin sertifioimaan samanaikaisesti. He sitouttivat henkilöstönsä myös prosessiin kouluttamalla ja tiedottamalla säännöllisesti.

Kaikki ISO-standardit ovat laadittu korkean taso rakenteen avulla, joka sisältää esimerkiksi yhteisiä prosesseja riskien tunnistamiseksi ja dokumentaation laatimiseksi. Tämä helpottaa myös sertifiointiprosessia organisaatioissa, joiden tulee täyttää samanaikaisesti useiden standardien vaatimukset.

Bureau Veritas onnittelee MMI Company Ab Oy:tä onnistuneesta sertifioinnista!