Alihankinta2022

Olemme mukana Alihankinta 2022 -messuilla!

Hei. 4 2022

Löydät meidät D-hallin tuote- ja palvelukadulta näyttelypaikalta 18. Tervetuloa keskustelemaan ja tutustumaan palveluihimme!

Alihankintamessut on Suomen johtava kolmipäiväinen teollisuuden messutapahtuma, joka kokoaa yhteen alan toimijoita, asiantuntijoita ja päättäjiä metalli-, elektroniikka-, muovi- ja kumiteollisuudesta. Esillä on myös teollisuuden ICT-ratkaisuja sekä edellämainittujen alojen suunnittelua ja konsultointia. Vuoden 2022 tapahtuman teemana on teollisuuden vetovoima, tarpeet ja tekijät.

Teollisuuspalveluissamme arvioimme mm. asiakkaan toimitilojen, tuotteiden, prosessien ja palveluiden laatua, turvallisuutta, ympäristövaikutuksia ja yhteiskuntavastuuta. Akkreditoitu sertifikaatti auttaa esimerkiksi erottumaan kilpailijoista ja kilpailevista tuotteista sekä lisää luottamusta eri sidosryhmissä. Sertifikaatti on todiste siitä, että käytännöt ja menettelytavat tehdään kansainvälisesti tunnustettujen kriteerien mukaisesti.

Tutustu teollisuuspalveluihimme tarkemmin: