Digiturvallisuus 2024 banneri (c) Digiturvallisuus

Olemme mukana Digiturvallisuus 2024 -messuilla 18.4. Jyväskylässä

Huh. 4 2024

Digiturvallisuus 2024 -messut kokoaa yhteen digiturvallisuuden asiantuntijat, tietoturvasta kiinnostuneet yritykset ja ajankohtaiset tietoturvateemat. Tapahtuma tarjoaa läpileikkauksen nykypäivän tärkeisiin tietoturva-aiheisiin ja esittelee parhaat ratkaisut kaikille oman organisaation digiturvallisuuden kehittämisestä kiinnostuneille.

Digiturvallisuus 2024 järjestetään 18.4.2024 Paviljongissa, Jyväskylässä.

Bureau Veritaksen asiantuntijat ovat mukana messuilla ja löydät meidät ständiltä B-20. Messujen aikana pääsemme myös kuulemaan tietoturvasertifikaattien johtavan arvioijan Pekka Virran puheen ISO 27001 -sertifioinnista. Pekan puhe kuullaan klo 14 alkaen Ohjelmalava Intralla.

Miten voin ilmoittautua tapahtumaan?

Tapahtumaan ilmoittautuminen tehdään Digiturvallisuus 2024 -tapahtuman kävijöiden rekisteröitymispalvelussa.

Voit ilmoittautua messuille alla olevan linkin kautta ja syöttämällä kutsukoodin: HSOBXE

Onko sinulla tiukka aikataulu messuilla? Haluaisitko varata asiantuntijoiltamme juttutuokion etukäteen? Ole meihin yhteydessä ennen messuja lähettämällä viesti osoitteeseen: sertifiointi@bureauveritas.com

Lisätietoja messuista löydät järjestäjän sivuilta: www.paviljonki.fi/messut/digiturvallisuusmessut

Toivottavasti näemme sinut Jyväskylässä!