BV_Cervi2018

Bureau Veritas onnittelee Cervi Talotekniikka Oy:tä onnistuneesta sertifioinnista!

Jan. 25 2018

Kuvassa Toimitusjohtaja Petri Valve,  Kehitys- ja Myyntijohtaja Karl Jensen sekä  Talous-ja hallintopäällikkö Minna Fagerlund yhdessä Bureau Veritaksen Myyntipäällikkö Marcus Ahlrothin kanssa.

Cervi Talotekniikka Oy:lle myönnettiin tammikuussa 2018 laatusertifikaatti ISO 9001:2015. Cervi Talotekniikka Oy:n  toimiala on Ilmanvaihtojärjestelmien huolto- ja korjauspalvelut. Sertifikaatti osoittaa, että Cervi Talotekniikka Oy:n laadunhallintajärjestelmä täyttää todistetusti laatujärjestelmien standardin vaatimukset ja osoittaa yrityksen toimivan asiakaslähtöisesti ja järjestelmällisesti laadun kehittämisessä.

”Cervi Talotekniikka Oy:n tavoite on tulla valtakunnan johtavaksi, täyden ilmanvaihtoalan yritykseksi. Laadun varmistaminen ja toiminnan jatkuva kehittäminen on määritetty Cervillä pysyväksi tilaksi”, sanoo Cervin toimitusjohtaja Petri Valve.

Kun laatujärjestelmälle on haluttu saada ulkopuolinen hyväksyntä, on Bureau Veritas valittu yhteistyökumppaniksi. Sertifioinnissa johtavana arvioijana on toiminut Pekka Virta.

Lue lisää: Cervi Talotekniikka Oy:lle on myönnetty ISO 9001:2015 laatujärjestelmän sertifikaatti

Petri Valve Cervin toimitusjohtaja