FINNSPRING

Bureau Veritas onnittelee Finn Spring Oy:tä Valtakunnallisesta Yrittäjäpalkinnosta

Oct. 30 2017

Bureau Veritas Certification Finland onnittelee Finn Spring Oy:tä, jolle myönnettiin lauantaina 21.10.2017 Valtakunnallinen Yrittäjäpalkinto.

Keski-Pohjanmaalla Toholammilla sijaitseva Finn Spring Oy valmistaa noin 90% Suomessa myytävistä lähdevesistä. Yrityksen perustivat vuonna 1991 maanviljelijäpariskunta Hannu ja Virpi Ali-Haapala. Nyt yritys työllistää 80 työtekijää ja Suomen markkinoiden lisäksi yrityksellä on vientiä mm. Etelä-Koreaan, Saksaan, Arabiemiraateihin ja Kiinaan. Finn Spring Oy:n omaan SPRING-tuotevalikoimaan kuuluu lähdeveden lisäksi mm. kivennäisvesiä, makuvesiä, alkoholittomia siiderijuomia ja alkoholitonta olutta. Lisäksi yritys valmistaa myös kauppaketjujen omien merkkien juomia.

Bureau Veritas Certification Finland myönsi Finn Spring Oy:lle ISO 22000 -laatusertifikaatin vuonna 2007. Laatusertifikaatti myönnettiin Finn Spring Oy:lle ensimmäisenä lähdeveden pakkaajana Suomessa.

Finn Spring Oy
Finn Spring Oy Voittajavideo