Bureau Veritas onnittelee iLOQ Oy:tä Tasavallan Presidentin kansainvälistymispalkinnon saamisesta

Nov. 16 2017

Kuva: Team Finland/Sakari Piippo

iLOQ Oy:lle on myönnetty Tasavallan Presidentin kansainvälistymispalkinto. Yritys palkittiin vuoden 2017 kansainvälisenä kasvuyrityksenä. Palkinto on vuosittain myönnettävä tunnustus suomalaisille, kansainvälisesti menestyville yrityksille.

”Toimme 10 vuotta sitten markkinoille maailman ensimmäisen ja edelleenkin ainoan omavoimaisen elektronisen lukitusjärjestelmän, joka saa tarvitsemansa sähköenergian avaimen työntöliikkeestä. Uusien tuotteiden myötä olemme pystyneet vahvistamaan asemaamme omavoimaisen lukituksen edelläkävijänä maailmassa, mikä on ollut yksi kasvumme perusta. Olemme ylpeitä saamastamme tunnustuksesta Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlavuotena ja se antaa meille lisäenergiaa haastavien kasvutavoitteidemme saavuttamisessa”, kertoo iLOQin toimitusjohtaja Heikki Hiltunen.

Bureau Veritas Certification Finland on myöntänyt iLOQ Oy:lle ISO 9001:2015 –laatusertifikaattin sekä ISO 14001:2015 –ympäristösertifikaatin.

iLOQ vastaanotti Tasavallan Presindentin kansainvälistymispalkinnon

Team Finland: Tasavallan Presidentin kansainvälistymispalkinto