Okun Hammaspyörää ISO 9001- ja ISO 14001 -sertifiointi

Bureau Veritas onnittelee Okun Hammaspyörää ISO 9001- ja ISO 14001 -sertifioinneista

Elo. 28 2019

Kuvassa Okun Hammaspyörä Oy:n toimitusjohtaja Jarno Surakka sekä Bureau Veritaksen myyntipäällikkö Joanna Westerholm.

Okun Hammaspyörä Oy:lle luovutettiin 20.8.2019 ISO 9001 ja ISO 14001 –sertifikaatti osoituksena kesäkuussa käydystä kaksipäiväisessä auditoinnissa toimintansa täyttävän  ISO 9001 (Laadunhallintajärjestelmät) ja ISO 14001 (Ympäristöjärjestelmät) -standardien vaatimukset.

Sertifikaatti osoittaa, että yritysten laadun- ja ympäristönhallintajärjestelmä täyttää todistetusti standardien vaatimukset ja osoittaa yrityksen toimivan asiakaslähtöisesti ja järjestelmällisesti laadun ja ympäristöasioiden hallinnan kehittämisessä. Okun Hammaspyörä Oy on Euroopassa toimiva puutavaranostimien, pylväiden ja hammastankojen valmistaja.

”Järjestelmät ovat tuoneet ryhtiä erityisesti palaverikäytäntöihin, dokumentaation hallintaan ja ympäristöasioiden tietoisuuteen” kertoo Jarno Surakka Okun Hammaspyörä Oy:stä.

Kun laatu-ja ympäristöjärjestelmälle on haluttu saada ulkopuolinen hyväksyntä, on Bureau Veritas valittu yhteistyökumppaniksi. Sertifioinnissa johtavana arvioijana on toiminut Janne Hihnala.

Bureau Veritas onnittelee Okun Hammaspyörä Oy:tä onnistuneesta sertifioinnista.

Järjestelmät ovat tuoneet ryhtiä erityisesti palaverikäytäntöihin, dokumentaation hallintaan ja ympäristöasioiden tietoisuuteen.

Jarno Surakka CEO, Okun Hammaspyörä Oy

Joanna Westerholm