Laatutakuu

Bureau Veritas onnittelee Suomen Laatutakuu Palvelut Oy:tä ISO 9001 –sertifikaatista

Dec. 10 2018

Suomen Laatutakuu Palvelut Oy on tehnyt kuluneen vuoden aikana aktiivisesti ja tavoitteellisesti töitä ISO 9001 –laatusertifikaatin saamiseksi. Toimitusjohtaja Henri Häyrinen vastaanotti Laatutakuu Gaalassa 6.10.2018 Bureau Veritas Certificationin myöntämän ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmän serfikaatin.

Sertifikaatti osoittaa, että yrityksen laadunhallintajärjestelmä täyttää todistetusti laatujärjestelmien standardin vaatimukset ja osoittaa yrityksen toimivan asiakaslähtöisesti ja järjestelmällisesti laadun kehittämisessä.

ISO 9001 on kansainvälinen laadunhallintastandardi, jolla kuvataan laadukasta organisaation johtamista. Menestyvien yritysten toiminta perustuu laatuun. Laatuun panostavalla organisaatiolla on paremmat mahdollisuudet menestyä jatkuvasti kiristyvässä kilpailussa markkinoilla.

ISO 9001 -standardin perusrakenteeseen kuuluu muun muassa johdon vastuu, resurssien hallinta, prosessien hallinta ja mittaaminen, analysointi ja jatkuva parantaminen. Organisaation tulee sitoutua laatuun ja otettava siitä näkyvä vastuu.

Kun laatujärjestelmälle on haluttu saada ulkopuolinen hyväksyntä, on Bureau Veritas valittu yhteistyökumppaniksi. Sertifioinnissa johtavana arvioijana on toiminut Jarno Ikonen.

Joanna Westerholm
Sales Manager