food seminar

Elintarviketurvallisuus-
seminaari keräsi alan asiantuntijat yhteen
Helsingissä ja striimin välityksellä

Nov. 6 2020

Suuri kiitos kaikille 5.11.2020 pidettyyn Bureau Veritasin vuosittaiseen Elintarviketurvallisuusseminaariin osallistuneille. Tänä vuonna olosuhteet olivatkin hieman erilaiset viime vuosiin verrattuna. Tilaisuus toteutettiin tartuntatautitilanne huomioiden, jonka vuoksi tarjosimme mahdollisuuden osallistua myös etänä. Saadun palautteen perusteella striimi toimi hyvin, mutta myös mahdollisuutta osallistua paikan päällä arvostettiin.

Elintarviketurvallisuusseminaarissa puhujina olivat Bureau Veritasin johtavat arvioijat Matti Hukari, Jarno Ikonen ja Merja Ahonen. Vierailevina luennoitsijoina seminaarissa olivat Ruokaviraston ylitarkastaja Mika Varjonen sekä Johanna Vepsä MSC Finland Oy:ltä. Päivän aiheita olivat mm. IFS ja BRC vertailu, kestävät kalatuotteet ravintolassa ja ruokakaupassa sekä kestävästi tuotetun palmuöljyn sertifiointi elintarviketeollisuudessa. Olemme saaneetkin jo hyviä puheenvuoroehdotuksia seuraavaa seminaaria varten.

Mikäli et kerennyt tänä vuonna osallistua on seminaarin tallenne mahdollista ostaa myös jälkikäteen.

Miikka Wakkola
miikka.wakkola@bureauveritas.com