Cyber Security themed cover picture

ISO 27001 FINAS akkreditointi päivitetty 2022 standardiversioon

Elo. 2 2023

Tietoturvallisuuden hallintajärjestelmästandardi ISO 27001 päivittyi syksyllä 2022 ensimmäistä kertaa 10 vuoteen. Uuteen versioon on päivitetty esimerkiksi 11 uutta tietoturvan hallintakeinoa. IAF:n julkaisu ja lyhyt yhteenveto muutoksista on luettavissa tästä.

IAF on määrittänyt akkreditoitujen sertifikaattien siirtymäajaksi kolme vuotta. Tämä tarkoittaa sitä, että ISO 27001:2013 -sertifikaattien haltijoita tullaan auditoimaan uutta standardiversiota vasten viimeistään vuonna 2025.

Bureau Veritasin ISO 27001 FINAS akkreditointi päivitettiin 2022 standardiversioon kesäkuussa 2023 ja olemme aloittaneet auditoinnit uutta versiota vasten.

Olemme yhteydessä jokaiseen ISO 27001 -sertifiointiasiakkaaseemme viimeistään puoli vuotta ennen uudelleensertifiointia, jolloin päivitämme sopimuksen ja sen seurauksena sertifikaatin uudelle standardiversiolle. Jos haluatte päivittää ISO 27001- sertifikaattinne jo aiemmin, esimerkiksi seuraavan määräaikaisarvioinnin yhteydessä, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä myyntiimme: sertifiointi@bureauveritas.com

Robert Åkerblom
Sales Manager
robert.akerblom@bureauveritas.com

Ota uusi versio haltuun koulutuksemme avulla

Järjestämme 8.9.2023 ISO 27001:2022 NEW REQUIREMENTS -koulutuksen, jossa esitellään ISO 27001:2022 version muutokset. Koulutus sopii hyvin organisaatioille, joita versiopäivitys koskee sekä niille, ketkä suunnittelevat sertifiointia ensimmäistä kertaa.