ISS

ISS Suomelle myönnetty valtakunnallisia sertifikaatteja

Oct. 6 2017

Bureau Veritaksen sertifiointiyksikön johtaja Salla Punkari luovutti sertifikaatit ISS Suomi Oy:n toimitusjohtajalle Jukka Jäämaalle 20. syyskuuta 2017.

ISS Suomelle luovutettiin 20.9.2017 neljä sertifikaattia, joista uusina ISS Palveluiden valtakunnallinen OHSAS 18001 -työturvallisuus- ja työterveyssertifikaatti sekä ISO 22000:2005 -elintarviketurvallisuussertifikaatti.

– ”Nämä sertifikaatit ovat osoitus ISS:n tavoitteesta tulla maailman parhaaksi palveluyritykseksi ja parhaaksi myös turvallisuusasioissa”, sanoo Bureau Veritaksen sertifiointiyksikön johtaja Salla Punkari.

ISS:n toimitusjohtaja Jukka Jäämaa on tyytyväinen auditointien tulokseen:
–” Nämä sertifikaatit ovat meille tärkeitä välitodistuksia siitä, että teemme asioita lupaustemme mukaisesti. Matka maailman parhaaksi jatkuu. Saimme hyviä ideoita siitä, miten voimme edelleen kehittää toimintaamme. Työturvallisuuskulttuuriin olemme panostaneet viime aikoina voimakkaasti ja sen vuoksi OHSAS 18001 -työturvallisuus- ja työterveyssertifikaatti tuntuu erityisen hienolta saavutukselta.”

ISS:lle 20.9.2017 luovutetut sertifikaatit:

ISO 9001:2015 Laadunhallintajärjestelmäsertifikaatti (Kiinteistö- ja toimitilapalvelut sisältäen siivous- ja toimistopalvelut, kiinteistön ylläpitopalvelut valtakunnallisesti)

ISO 14001:2015 Ympäristöjärjestelmäsertifikaatti (Kiinteistö- ja toimitilapalvelut sisältäen siivous- ja toimistopalvelut, kiinteistön ylläpitopalvelut, ruokailupalvelut valtakunnallisesti)

OHSAS 18001:2007 Työterveys- ja työturvallisuusjärjestelmäsertifikaatti (Kiinteistö- ja toimitilapalvelut sisältäen siivous- ja toimistopalvelut, kiinteistön ylläpitopalvelut, ruokailupalvelut valtakunnallisesti)

ISO 22000:2005 Elintarviketurvallisuuden sertifikaatti (Siivouspalvelut elintarviketeollisuudelle)

ISS Suomi

Jukka Jäämaa ISS:n toimitusjohtaja