BV CERT

Sertifiointimerkin käyttö – Mistä tunnistat sertifioidun yrityksen?

Dec. 12 2017

Bureau Veritas Certification -sertifikaatti on arvokas resurssi. Se on paitsi osoitus saavutuksestanne ja pitkäjänteisestä sitoutumisestanne ammattimaiseen ja johdonmukaiseen liiketoiminnan harjoittamiseen, myös maailmanlaajuisesti tunnettu ja tunnustettu erinomaisuuden symboli.

Jotta asiakkaamme saisivat suurimman hyödyn sertifioinnistaan, olemme luoneet sertifikaattimerkin, jota sertifioidut asiakkaamme voivat käyttää esimerkiksi esitteissä, verkkosivuilla, mainoksissa, kirjepapereissa,  ajoneuvoissa, näytöissä, standeissa jne. Sertifiointimerkkimme tunnetaan ja sitä arvostetaan kaikkialla maailmassa asiantuntemuksen ja ammattitaidon symbolina.  Merkki on symboli menestyksestä ja jatkuvasta pyrkimyksestä huippuosaamiseen ja se luo välittömästi luottamusta kumppaneille, asiakkaille ja toimittajille.

Bureau Veritas Certification tukee täysin sitä, että tuotte sertifiointianne julki käyttämällä Bureau Veritas Certification -sertifiointitunnusta markkinoinnissanne.

Sertifiointimerkkimme päivitetyt käyttöohjeet ovat saatavissa alkuvuodesta 2018. Sillä aikaa ohjeistamme asiakkaitamme tarvittaessa merkin käytössä.

Joanna Westerholm
Sales Manager